maandag 16 november 2009

Feuerengel.

Al tijden hoor ik van collega's over Feuerengel. Een collega doet de FOH (zaalmix) en de ander doet het licht. Gave show enzo. Jaja, zul je denken. Wat is dat dan? Feuerengel is een Rammstein tribute band. Rammstein? Dat is toch teringherrie? Nou.....dat vond ik ook, maar na enkele dvd's en cd's te hebben beluisterd en gekeken vind ik het toch wel erg gaaf, en dan vooral de show er om heen.
Afgelopen week werd ik gevraagd om vrijdag de dertiende (sja, mooie datum) mee te gaan naar Feuerengel, want er was iemand nodig om te helpen de PA de vrachtwagen in en uit te slepen. En de rest. Mooie kans om gelijk dan maar eens "dat coverbandje" te zien. Nou, "dat coverbandje" is helemaal geen coverbandje, maar echt een tributeband. Met vuurwerk, vlammen en een band die toch echt wel verdacht goed is. Ik heb me prima vermaakt, al was ik natuurlijk weer manusje-van-alles uiteindelijk. Als ik er toch ben kan ik natuurlijk net zo goed wat doen, toch? ;-)
Toch maar eens kijken of ik voor Rammstein op 6 december in het Gelredome nog ergens stiekum kaarten kan scoren...of misschien....neh, als crew gaat niet lukken ;-)


Er staan nog drie filmpjes van mij op Youtube, en nog wat andere van die avond. Als je het geduld niet hebt met het filmpje hierboven, spoel dan door naar iets van 3:40.

Geen opmerkingen: