vrijdag 28 augustus 2009

AID 2.

Zo. En toen was het klaar. 3 nachten lang nog feest gehad en een dag afbouwen. En had ik het naar mijn zin? Zeker wel, maar zoals eerder gezegd: slopend. Links zie je een foto van dinsdagavond (Fuser Invites: DJ Devious). Woensdag was Kinky Candy met o.a. een paaldanseres en het Feestteam (en veel roze kleurenfilters), maandag was bandnight. Over bandnight gesproken, Rigby stond in de hoofdtent op het universiteitsterrein. Dus daar moest ik even kijken..

Maar eerst natuurlijk alles voorbereiden in Ceres en dan even snel kijken... Helaas voor de tweede keer (5 mei de eerste keer in Wageningen) miste ik ook dit optreden. Ik kwam backstage aanlopen en werd begroet met: 'Heb je wat gezien of ben je weer te laat'. Ja, alweer te laat voor hun optreden, maar ik heb nog wel even hoi kunnen zeggen in ieder geval.
Zaterdag in Ede de derde kans, er staat nu nog niets anders in mijn planning. Nog niet dus....

Geen opmerkingen: