zondag 4 februari 2007

KX-Radio party.

Vrijdagnacht samen met Alberto de heren Harry en Martijn even geholpen met het het sjouwen van de mobiele studio. Er was een feestje ter ere van de opening van de nieuwe studio van KX (in het Eyeworks gebouw). En daarom een feestje in "Stairway to heaven" (Waarom niet gewoon in de kantine bij de studio? Kon ik gelijk de nieuwe studio eens beloeren).
Tijdens het wachten op het einde van de uitzending beetje rondgehangen daar. Wat een overduidelijk "ik-hoor-erbij" of "kijk-mij-Rob-Stenders-kennen" mensen zeg. Toen de uitzending afgelopen was mensen in een rij om een handje te geven en een zenuwachtig "doei". Erg lollig om te zien. Toen Rob Martijn even aansprak zag ik weer een mondje openvallen her en der (volgens mij gaf hij Martijn een dRobje ;) ). Harry en ik vonden de lollies (KX-Likx) trouwens een betere optie. En snel opruimen nog veel meer.

Maar goed, een duidelijke KX-kliek aanwezig. Misschien mis ik gewoon het KX-gevoel? Ik zal wel niet al te vaak op dit soort feestjes geweest zijn in m'n leven. Och, als de rest er maar lol in heeft :).

....

Geen opmerkingen: