zaterdag 13 januari 2007

Aflopende zaak...

Een aflopende zaak. Helaas. Waar heb ik het over? Dalux. Eigenlijk al heel lang een aflopende zaak, maar nu is het voor veel mensen, al dan niet vrijwillig, afgelopen. Richard stopt ermee, de live DJ-studio gaat weg en mensen die live programma doen kunnen dus eigenlijk inpakken. Jammer, maar ik heb er dus ook weinig meer te zoeken. Ik kon me de laatste maanden al niet echt meer vinden in het verhaal, maar nu is het wel de druppel die de emmer doet overstromen. Bjorn heeft de beslissing genomen, in z'n eentje. Hij is dan wel voorzitter en geldschieter, maar een beetje overleg had toch gemogen in mijn idee. En om nou gelijk de website "op zwart" te zetten...sorry hoor, beetje bot. Dus stop ik er maar mee per 1 februari. Nog wat dingetjes afhandelen, en dan doei. Ten dode opgeschreven in mijn ogen.
Mocht het toch nog wat worden in Wageningen, wat ik stiekum toch wel van harte hoop, dan volg ik het wel op afstand.

Vanmiddag van 16.00 tot 19.00 de laatste Kortsluiting van Richard op Dalux, en daarna zien we een hoop mensen niet meer terug daar.

P.S.: Ik kon het toch niet laten om de processing nog een beetje op te draaien. Het gaat nu "een beetje" harder. Niet bepaald gefine-tuned, maar goed. Lekker is het wel :P.

Dalux FM slaat een nieuwe weg in
Bjorn is het zat!

Geen opmerkingen: